PLEASE DON'T STOP THE MUSIC

Nu är engelskapresentationen gjord och det gick faktiskt ganska bra. Även fast jag är dålig på engelska och ogillar att prata in front of the class. Igår inhandlade jag ialla fall kläderna till imorgon, snygg kommer jag inte att bli haha. Mamma tog hem ett par platåskor från jobbet men jag känner inte ritkigt för att vara två meter imorgon (;

Nu ska jag åka till take care och springa på bandet. Det brukar inte vara några problem med michael jackson i öronen, men på något sätt lyckades jag ha sönder min ipod idag!!! Sen ska jag och felix gå och lägga oss tidigt tidigt tidigt. Jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Förresten så tror jag att jag vet vad jag ska köpa till felix i julklapp (jag vet att du blir nyfiken nu höhö)

Camilla, jag tänker på dig gumman ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0