gotland - dag 1

Hej! Det senaste dygnet har jag mått sämre än på länge. Jag vaknade inatt av att jag hade magknip. Jag brukar få det när jag är hungrig så jag gick upp och åt några mackor. Men släppte det då? Neej. Jag lyckades lägga mig i en halvskön ställning och somnade om efter ungefär hundra år. Ett tag senare vaknar jag igen av att jag fortfarande har ont i magen och jag gör allt för att få det att släppa. Men nej, min mage strejkar. Klockan halv 7 ger jag upp och sätter mig i soffan för att vänta på att de andra ska vakna. Jag börjar känna mig yr och börjar kallsvettas och är nära på att både kräkas och svimma! Mamma tvingar sedan i mig en treo och jag får en varm vetekudde på magen. Lite senare än planerat sitter vi ändå i bilen påväg till båten. Sedan hade jag magknip, mer eller mindre hela tiden, fram till kvällen. Sen försvann det helt plötsligt. Idag tog jag alltså en treo och två alvedon, det är mer än vad jag tagit på de senaste åren typ. Jag är emot sånt och det funkar ändå inte på mig.

Ialla fall, kvällen har varit väldigt trevlig här hos östre på gotland. Vi har ätit god mat och spelat kubb och kort. Nu är jag helt slut. 3 timmars sömn och magknip i...15-16 timmar sätter sina spår. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0