FJÄRDE ADVENT

Är det någon som har hunnit fatta att det är julafton om TRE DAGAR? Det har inte jag gjort ialla fall, och inte har jag någon julkänsla heller. Vart är snön? Och sen har jag inte handlat klart mina julklappar än, hoppas på att göra det imorgon! Nu sitter jag på jobbet och det är hur dött som helst. Va förbi julmarknaden i centrum och hälsade på felix mamma förut :) Ikväll är det fotbollsträning med vallentuna.

Dagens paket: ehm.. en disktrasa haha!

Jag ser fram emot:
* JULAFTON
* Fotbollsturnering nästa helg!
* London med klassen i mars
* Grekland i sommar med tjejorna
* Italien i sommar med familjen (oskar har fotbollsturnering)
* ÅKA UTOMLANDS MED FELIX <3


Kommentarer
Postat av: sofia

vart ska du och felix? :)

2008-12-21 @ 19:31:42
Postat av: soooofia

det har vi inte bestämt än, blir nog en sistaminuten :)

2008-12-21 @ 22:16:25
Postat av: sooofia

det har vi inte bestämt än, blir nog en sistaminuten :)

2008-12-21 @ 22:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0