FÖRSTA DECEMBER

Idag råkade jag försova mig och va tvungen att springa till tåget och även när jag skulle åka hem från skolan fick jag springa till tåget. Det fick bli dagens träning. Med lite (eller ganska mycket) tjat så lyckades jag och oskar övertala mamma och pappa att vi ska få paket på väggen varje dag i december, ni vet som man fick när man va liten :) Dagens paket: en deodorant. Julkalenderna började ju idag men jag sov imorse när den visades så jag måste se den nu, klockan sex eller när det nu är den börjar. Idag sa våran svenskalärare "suger fett". Det va roligt.

Måste hinna plugga innan felix kommer hit och det är dax för city akuten och prison break! Det känns jobbigt för som vanligt har jag ont i huvudet och nacken.





















Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lilla flicka du är ju fortfarande liten så det passar ju bara fin fint :)

2008-12-01 @ 18:15:55
URL: http://sofiehero.blogg.se/
Postat av: Sophia

En måndag utan Cityakuten är som...hmm jag vet inte, men tråkigt vore det iaf ;P

2008-12-05 @ 20:36:46
Postat av: Anonym

I know i know i know!

2008-12-05 @ 23:21:32
URL: http://sofiiaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0