GE MIG LOV

Sitter och försöker skriva ihop en krönika om fotboll, det går inte speciellt bra. Jag har massa saker att säga om fotboll egentligen men när jag väl ska skriva ner det så går det bara inte. Det går inte bättre heller när det är sista veckan innan lovet och skolan känns ännu mindre viktig. Måste också skriva en kamratrespons på camillas krönika och skriva lite om min metod och mina källor när det gäller kommunenarbetet. Min presentation med oh-bilder va tydligen så bra att jag ska redovisa det för ettorna i januari. Klockan halv 9 börjar min fotbollsträning och jag är inte direkt snabb när jag pluggar så jag måste skynda mig. Felix ska vara duktig och laga middag till oss snart :)

Gårdagens paket: en ask med minttabletter, med en nalle på. Dagens paket: en trisslott (ingen vinst tyvärr)

Kommentarer
Postat av: sofiero

Men palla att du är så överduktig att du inte bara får MVG på allt, du ska dessutom berätta för andra hur dom ska göra för att bli lika duktiga! LÄR ´MIG IST!! <3

2008-12-17 @ 18:15:14
URL: http://sofiehero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0