GE MIG SNÖÖÖÖ

Okej, nu blir jag faktiskt ledsen. Jag har klätt granen, gjort pepparkakshus, ätit julbord, slagit in julklappar, lyssnat på julmusik, bakat pepparkakor... Det är julafton IMORGON och jag har fortfarande ingen julkänsla. Och det finns fortfarande ingen snö. Va i täby centrum med felix igår och handlade dom sista julklapparna, så nu är det klart ialla fall. Jag saknar när man va liten och va jättenervös en vecka innan julafton! Men men, igår hade vi "lilla julafton" hemma hos oss med massa gäster. Jag och felix va ju tvungna att titta på city akuten och prison break så vi va lite osociala ett tag.
Nu ska jag snart till gymmet med felix och madde.

Gårdagens paket: ett lypsyl

Kommentarer
Postat av: M

I'll join you after christmas, när jag har fått ett gymkort :)

2008-12-23 @ 21:57:47
Postat av: Anonym

det hoppas jag verkligen kvinna!

2008-12-23 @ 23:15:27
URL: http://sofiiaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0