IBLAND FÅR MAN VARA ONYTTIG

Hola coca cola! Hade träning med akademin imorse i sollentuna. Den va slut klockan två och klockan tre skulle jag till felix farmor och äta julbord så jag hade liiiiiite bråttom. Stressa är en av dom saker jag hatar mest här i världen men det gick bra. Fast som vanligt va jag trött. Vi hann med en snabbis till tellus också där det spelades fotboll. Nu väntar jag på att matilda och anna ska komma hit. Väldigt onyttiga hade vi tänkt vara ikväll (man får vara det ibland) med godis och dipp. Det ska bli mysigt, det av ett tag sen bara vi tre träffades. Tyvärr måste jag sova ensam i natt också, jobbigt!
Juste... gårdagens paket: calvin klein trosor. Dagens paket: en hårborste.




jag har världens snyggaste pojkvän, lalala ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0