IF I WAS A RICH GIRL

Nu sitter jag på jobbet IGEN, jag kommer bli rik lalala. Liv är sjuk så hon ringde och frågade om jag kunde jobba istället. Men jag hann med några timmar i stan med mamma, dock gick det inte så bra. Jag var ute efter en nyårsklänning! Jag hittade ingenting i dom två första affärerna och redan då började jag bli på dåligt humör. När jag sedan provade typ 5 klänningar i nästa affär och ingen passade kändes allt bara jobbigt. Jag kämpade ändå i ett par timmar utan framgång...
Så nu känns det faktiskt skönt att vara här på vallentuna träningscenter. Alla tjejer ska hem till sofia riise ikväll så vi får väl se om jag orkar åka dit efter.

JAG VILL ÅKA UTOMLANDS OCH SOLA OCH BLI BRUN OCH BARA HA DET SKITBRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0