JOBB JOBB JOBB

Nu sitter jag på jobbet igen, stänger halv 10 och då ska jag åka hem till felix som väntar på mig (antagligen sitter han framför datorn och spelar fm) Tönt :) men men, han tycker jag är töntig som bloggar så vi är väl kvitt. Vi hann ialla fall med att gymma innan jag började klockan 3. Alltid när jag är på jobbet så dricker jag 100 liter vatten och 100 koppar te och springer på toa stup i kvarten höhö.
Som många vet så har jag en tendens att spela sönder mina favoritlåtar, i somras till exempel va det a drop in the ocean med ron pope. Sjukt bra! Westlife va det också för ett tag sen, haha. Känns som att jag måste hitta en ny favoritlåt snart.

Usch va jag hatar min säng, den är stenhård och man har ont i hela kroppen när man vaknar på morgonen! Tur att vi ska åka och köpa en ny i helgen!!

Förresten så kom jag på idag att jag och sophie ska hålla i en idrottslektion andra veckan i skolan och man måste lämna in planeringen en vecka innan. Så nu har jag ännu mer ont i magen...


Kommentarer
Postat av: sofiero

SLUTA

2008-12-29 @ 21:13:40
URL: http://sofiehero.blogg.se/
Postat av: sofiero

SLUTA

2008-12-29 @ 21:13:40
URL: http://sofiehero.blogg.se/
Postat av: sofiero

SLUTA TJATA OM SKOLAN, DU GER MIG ÅNGEST!!



Jag har undvikit att tänka på skolan hela lovet, vänta åtminstone till efter nyår är du gullig! <3

2008-12-29 @ 21:14:36
URL: http://sofiehero.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Nya favorit låtar

Gamla godingar

Celine Dion - My heart will go on ( bäst när man sjunger karaoke)



Alphaville - Big in japan

Kenta -Just idag är jag stark

Sjuttiosju - Bajen Vann

Baccara - Yes Sir, I Can Boogie

Dolly Parton - Jolene



Där har du några ;)

2008-12-30 @ 12:55:34
Postat av: sofia

jag ger mig själv ångest också sofie, jag vill inte tänka på det! förlåt :(



haha tack sebbe, jag får väl lyssna på dom då ;)

2008-12-30 @ 17:56:24
Postat av: sofiero

Sorry att det blev massa "sluta", min dator skickade iväg innan jag var klar...



See you tonight beeeejbe! <3<3 :D

2008-12-31 @ 12:16:44
URL: http://sofiehero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0