JUUUULLOV!

Äntligen är det jullov, ni anar inte hur länge och hur mycket jag har längtat efter det. Har haft så mycket i skolan den senaste tiden så jag har känt mig stressad jämt! Nu ääääääääntligen ska jag bara ta det lugnt hela lovet. Eller jag ska jobba lite men det brukar vara helt okej, money you know ;)

Idag efter teatern i aulan åkte jag, emma, sophie och matilda in till stan. Det va mysigt, vi pratade mest om resan till grekland i sommar som nästan är helt säker nu! Sen åkte jag hem till felix och här har jag klätt granen och gjort pepparkakshus, mysigt! Nu ska jag bara njuuuuuuuuuta av lovet. Snart är det julafton, bästa dagen på hela året! Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Mattan

Du är som ett litet barn som tycker att julafton är den bästa dagen på året...

2008-12-19 @ 19:52:18
Postat av: Sebbe

Jul e skit nu när tomten är död:(

2008-12-20 @ 14:32:47
Postat av: Viktoria

har bajentomten dött?

2008-12-20 @ 19:47:10
URL: http://viktorialy.blogspot.com/
Postat av: Sebbe

aa det har han :(

http://www.hammarbyfotboll.se/se/aktuellt/artiklar/?articleid=33260

2008-12-21 @ 00:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0