YES YES YES

Besöket hos tandläkaren får betyg 5 av 5. Tandställningen är nu beställd, ska dit den 20 januari och ta avtryck och allt. Ska bara ha på överkäken, pris 20 000 kr. Känns skönt att veta att det äntligen blir av nu! Efter hann jag och pappa med att äta lunch i mörby centrum, det va trevligt :)

Eftermiddagen får (faktiskt) betyg 5 av 5. Jag tog äntligen tag i kommunenarbetet, gjorde ganska mycket på min powerponit presentation! Med lite hjälp av pappa såklart så det ska nog bli riktigt bra till slut.

Kvällen får betyg 5 av 5. Personalfesten på take care blev bra bra bra. Julbord va det, alltså god mat! Trevligt sällskap va det också bestående av liv, helene och richard. Vi coola ungdomar hade ett eget coolt hörn av bordet och ägnade oss bara åt coola samtalsämnen hela kvällen. Som coola klassdiscon i lågstadiet till coola försök att lista ut hur en bil hamnat i en snödriva vid fotbollsplanen efter att från början stått parkerad på parkeringen! Vi kom fram till att eftersom förarens pojkvän spelar hockey så är den mest logiska lösningen att hans hockeylag bestämt sig för att lyfta bort bilen, antagligen på grund av att pojkvännen varit ocool! Dock va jag personligen väldigt trött och va nära på att somna några gånger under kvällen, så jag smet därifrån innan städningen hann börja. Helene och liv hade ju faktiskt också redan dragit därifrån, dom skulle in till stan och ägna sig åt sånt som bara dom som fyllt 18 år kan göra!

Filmtittandet med sofia blev dock inte av, vi ska ta det nästa vecka istället. Nu ska jag nog snart gå och lägga mig. Tyvärr i en tom säng eftersom felix har fotbollsturnering imorgon och ska upp klockan 7. Pusshej!

Ps. det va en gubbe som pekade finger åt mig och pappa idag, han hade visst synpunkter på pappas bilkörande. Och på tal om bilkörande, pappa fick 1500 kr i böter för att ha kört i 76 km/h när man bara fick köra i 70 km/h!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0