Okej?

Idag i skolan hade jag redovisning på svenskan och fick faktiskt MVG :D
Okej att alla killar brukar stå framför spegeln på gymmet och spänna sina armmuskler. Eller jag tycker att det är töntigt men idag var det två killar som till och med tog av sig tröjan! Är inte det lite för mycket?
Förresten så har jag kommit på att jag påverkas när det är fullmåne och kan inte sova då, precis som mamma.

Dakens paket: en... prydnad som man hänger upp... eller nått

Jag älskar måndagskvällar med city akuten och prison break. Särsklit när felix är med, som nu!

Ps. Felix är bra på att dansa haha

Kommentarer
Postat av: Camzilla

wow! grattis till mvg!! :D

2008-12-15 @ 22:36:56
URL: http://flowergrownwild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0