Tjoho!

Igår åkte vi skridskor på idrotten, så himla roligt! Jag kan verkligen inte åka haha. Jag hade ju bestämt mig för att ge julkalendern en andra chans men sen ändrade jag mig... alla säger att den är jättedålig så då orkar jag inte slösa tid på att titta på den :) paketet igår var en tablettask! (elakt av mamma för jag kommer ju äta upp den)





Idag ska jag till tandläkaren så jag hinner inte till skolan, skönt! Tandställning ska beställas, hjälp! Felix har matteprov, lycka till! Och som sagt så är jag ju expert på att skjuta upp mina läxor. Jag sätter mig framför datorn för att plugga men så börjar det alltid med att jag går in på facebook, kollar sportnik, kanske skriver i bloggen och allt vad man kan göra.
Efter ett tag tröttnar jag på att sitta framför datorn och sätter mig framför tv:n istället = inga läxor gjorda! Idag måste jag verkligen sätta igång när jag kommer hem om jag inte ska behöva sitta hela helgen, vilket jag ändå inte har tid med! Men det är så sjuuuuuukt tråkigt, jag hatar att plugga!!!

Ikväll ska jag på personalfest på take care och sen ska jag titta på skräckfilm med sofia riise! :) Nu ska jag vara duktig och bädda felix säng. tjoho!

Kommentarer
Postat av: <3

Tack för att du bäddade sängen, och gjorde fint på mitt rum :) älskar dig! <3

2008-12-05 @ 14:30:31
Postat av: <3<3

allt för dig älskling :)

2008-12-05 @ 17:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0