IBLAND FÅR MAN SKRYTA OCKSÅ

Igår va en riktig fotbollsdag. Felix hade turnering i hägernäs så jag va där och tittade. Dom kom trea och felix gjorde ett mål i bronsmatchen, woho! Väldigt duktig va han hela turneringen! På kvällen hade jag fotbollsträning med vallentuna, det va faktiskt väldigt roligt men det märks ju att jag inte har spelat så mycket på sista tiden. Nu måste jag skärpa mig och tagga till till Nike Five Cup den 27 december! :) När jag ändå håller på att skriva om fotboll kan jag ju passa på att nämna att oskar har gått över till ifk täby och deras tränare hade sagt att han är "den mest kompletta och tekniska 95a i hela sverige". Inte så konstigt att till exempel AIK jagar honom (som han provtränade med ett tag) och vasalund (som vann s:t erikscupen). Jag är stolt över min bror :) Får ju inte glömma heller att hans kickrekord är över 3000!




Imorse när jag vaknade kunde jag inte sluta hosta och ansåg att det va en tillräcklig anledning för att stanna hemma från skolan. Det passade väldigt bra med tanke på att jag idag skulle redovisa mitt kommunenarbete på samhällskunskapen och min bok på svenskan, och jag har inte gjort klart nått av det. Så nu tänkte jag faktiskt plugga! Jag förstår inte varför det ska vara så himla jobbigt och svårt att sätta igång. Jag behöver verkligen jullov nu!
Felix kommer hit efter skolan och ikväll är det city akuten och prison break! Gymma måste jag hinna göra innan det :)

Kommentarer
Postat av: sofiero

SÄMST ursäkt! Bara så att du vet, du var inte den enda som hostade idag ;) Tagga till Prisonbreak ! :D

2008-12-08 @ 18:40:44
URL: http://sofiehero.blogg.se/
Postat av: emma

sofia, mitt kickrekord ligger faktiskt på typ 63 om jag inte minns fel. det var två somrar sedan och att kicka boll var allt jag gjorde. duktigt huh?

2008-12-08 @ 21:40:59
Postat av: sofia

väldigt imponerande måste jag säga emma! och sofie, du kan vara tyst :)

2008-12-08 @ 23:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0