SÅ VA DET ROLIGA SLUT...

Så va julafton över då, men jag är nöjd! Det började med att min familj fikade hos felix och sen åkte vi upp till landet till mormor och morfar. Det är tråkigt att jag inte gillar kalle anka och det längre (förutom jultomtens verkstad) men karl-bertil johnsson är såklart fortfarande lika bra! Jag åt typ hundra skumtomtar, som vanligt :D
Jag fick ett jättestort täcke så nu är nog felix glad med tanke på att jag tar det varje natt ;) Och så fick jag en superduperbra pulsklocka, som har dagbok och allting, ascoolt! Om ett tag ska jag och oskar åka hem från landet för ikväll kommer kusinerna och farmor till oss, och felix såklart :)
Jag fick jättefina örhängen av min älskling!




Kommentarer
Postat av: Cam

Mysigt :)Enda dagen du tillåter dig själv att proppa i dig godis eller? ;) Jag fick också örhängen av slava. haha :) Förresten får du inte glömma att jag ska sola söndag eller måndag ;D haha! Ha det bäst gumman <3

2008-12-25 @ 22:42:17
URL: http://flowergrownwild.blogg.se/
Postat av: sofia

haha ja, på julafton får man äta massa skumtomtar ;) jaså :D juste, det är bara att höra av dig! detsamma sötnos <3

2008-12-26 @ 16:44:21
Postat av: Anna

haha sötnos, och du säger att du inte är bortskämd. Hur många paket var det nu igen ?

2008-12-28 @ 10:41:27
URL: http://annalidman.blogg.se/
Postat av: sofia

men alla paket va ju inte till mig ju ;)

2008-12-28 @ 14:15:15
Postat av: Anna

men tjenis penis

2008-12-29 @ 22:00:54
URL: http://annalidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0