VALLENTUNA TRÄNINGSCENTER

Halloj! Sitter på jobbet och för tillfället är det inte så mycket folk så jag tänkte försöka plugga lite. Ska redovisa min svenskabok imorgon och vet inte riktigt vad jag ska säga. Felix kommer hit om ett tag och håller mig sällskap. Nu klockan 6 började "strip chair" som jag verkligen rekommenderar att prova ;) När jag ändå håller på så kan jag ju göra lite reklam för vallentuna träningscenter... Eller det räcker med att jag säger att jag tycker att ni ska börja träna här :D Billigt och bra är det!



Förresten så fick jag ett lypsyl i paket igår och dagens paket har jag inte öppnat än. Jag längtar till helgen, då åker jag och felix till landet! Vi ska ha det så himla mysigt. Jag älskar dig felix, du är det bästa jag har ♥

Kommentarer
Postat av: <3

Det känns som ett inlägg saknas i din blogg :p

Älskar dig också gumman, du är bäst! <3 :)

2008-12-09 @ 18:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0