VARFÖR?

Jag blir så arg på mig själv att jag redan har börjat tänka på skolan och allt jobbigt som väntar där! Vecka 4 ska vi besöka ett företag och göra en powerpoint presentation, muntlig redovisning plus lämna in det skriftligt. PÅ EN VECKA! Innan det har vi geografiprov och matteprov inplanerat. Jag får ont i magen. Jag orkar verkligen inte med skolan. För att gå rakt på sak, jag hatar att gå i skolan. Jag är sämst på att ta tag i alla läxor och är inte direkt engagerad på lektionerna. BLÄ!

Nu till lite roligare saker. Sitter på jobbet och tjänar pengar och ikväll är det fotbollsträning med vallentuna, kul! Camilla kommer hit klockan 4 för att sola :) På nyår ska vi ha tjejmiddag hemma hos mig och sen får vi väl se vad som händer. Men det absolut roligaste, den 25 juli drar vi tjejer till grekland!!!

När allt känns tungt och jag bara vill lägga mig ner och dö, får du mig att orka felix. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, du är perfekt. Jag älskar dig mest i hela världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0