FOTBOLL

Goddag. Först hade jag träning med akademin i två timmar och sen gymmade jag i en timme, duktiga jag :) Dock gick fotbollsträningen inte så bra, det märks att jag inte spelat så mycket fotboll den senaste tiden plus att det alltid känns lite svårt i början på inomhusträningarna, man är ju van att spela ute.
Fotboll har alltid varit nummer ett, det bästa som finns. Mitt liv helt enkelt! Jag har alltid brunnit för det och verkligen älskat allt som har med det att göra. Jag har alltid varit på i princip varenda träning (fick ju faktiskt pris nyss för att jag hade tränat mest under säsongen höhö)  Men under en period nu så har den där glöden liksom slocknat, det har inte alls varit lika kul och bara varit jobbigt att gå till träningarna. Det känns som att det finns viktigare och framför allt roligare saker att göra. Att det för 4 månader sen kom in en pojkvän i bilden kanske spelar en viss roll men det är inte bara det. En bidragande faktor (haha) är att jag tycker att våra träningar är så himla tråkiga och våra tränare inte alls bra. Byta lag vore ju ett alternativ men jag har jätteroligt med alla vänner i laget och det är nära och bra till träningarna. Jag hatar att jag känner såhär men vad ska jag göra? Kanske ta en paus och verkligen få sakna fotbollen ett tag. Det kanske blir bättre nu ialla fall när akademiträningarna har börjat igen! Vi får väl se.




Nu sitter jag ialla fall här och väntar på att felix ska komma hem från jobbet. Ikväll ska vi äta revbensspjäll, woho! Borde läsa min svenskabok med tanke på att den ska vara utläst om en vecka och jag har inte ens börjat, 400 sidor! Men jag är expert på att skjuta upp alla läxor. Någon annan som är skoltrött?

Kommentarer
Postat av: Annika

noooo, sofia du får verkligen inte ta en paus från fotbollen. du är ju grym! :D

2008-11-30 @ 17:54:58
URL: http://gulll.bilddagboken.se
Postat av: raggarn

deep man.

2008-12-01 @ 09:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0