MONEY MONEY MONEY

Nu känns det lite bättre när det gäller skolan, klumpen i magen är nästan borta. Kommunenarbetet är framflyttat en vecka och jag har läst ut min engelskabok. Men det finns fortfarande matte att göra, en svenskabok att läsa och två redovisningar att framföra. Jag vill ha jullov nu nu nu! Jag har fortfarande inte kommit på någonting jag önskar mig i julklapp, förutom chailatte höhö. Dagens höjdpunkt är ialla fall lönen!


Imorgon ska jag till tandläkaren och diskutera tandställning och sen ska jag och felix in till stan och försöka hitta något att ha på oss på fredag. (och såklart äta på tacobar) På fredag är det nämligen paaarty med abba-tema hos emma!


Now i´m going to the gym. Sen är det champions league! :D

Kommentarer
Postat av: soofie

jag ska också in till den stora staden imorgon efter skolan ;) <3

2008-11-25 @ 20:15:44
URL: http://sofiehero.blogg.se/
Postat av: soofia

åh nej, då kanske inte jag åker...

2008-11-25 @ 23:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0