CANDLE IN THE WIND

Jag har världens bästa pojkvän som gör mig väldigt lycklig och underbara vänner. Men ändå så har jag liksom känt... jag vet inte, det går inte att förklara. Jag orkar aldrig göra mig iordning och sminka mig och jag är alltid trött. Det är mycket i skolan och att jag jämt har ont i nacken och huvudet gör det inte precis lättare. Jag önskar att dagen hade fler timmar så man hann göra mycket mer och inte känna sig så stressad hela tiden. Men idag när jag gick hem från tåget med ipoden på högsta volym kände jag mig väldigt... harmonisk. Eller jag vet inte riktigt vad det betyder haha men jag tror det passar in ganska bra. Jag kände mig glad trots kylan. Kanske var det tack vare musiken eller att jag bara gick i skolan en timme. Allt kändes ialla fall bra! Jag gick med lätta steg och det brukar vanligtvis vara jobbigt att gå från tåget. Jag kände för att börja springa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0