både positivt och negativt

Igår va jag i stan hela dagen med min kära mormor, det va väldigt trevligt. Jag hittade bland annat ett par nya jeans, det behövdes verkligen. Även fast jag tycker att jeans är ganska oskönt när man kan gå runt i sköna legging. På kvällen blev det mys framför tv:n med felix eftersom vi var hemma själva.

Denna dag började dock inte så bra. Jag öppnade på jobbet kvart i 9 och upptäckte det ena efter det andra. Bastun i tjejernas omklädningsrum var på. Killarnas dusch såg förjävlig ut. Dörren i gymmet var olåst och vikterna var inte undanplockade. Papperskorgarna var inte tömda. Jag blir så förbannad. Ska jag behöva städa efter kvällspersonalen!? Det här kommer du inte undan med lilla vän.

Men nu till lite roligare saker. I eftermidddag är det äntligen dax för första seriematchen. Klockan 3 på bällstaberg och jag längtar ihjäl mig. Kanske kommer en lång och noggrann uppvärmning hjälpa mina axlar och ben. Jag hoppas jag hoppas jag hoppas!


Kommentarer
Postat av: CAMILLA

HEJA SOFIA. VINN FÖR MIN SKULL , HIHI

2009-04-19 @ 12:03:25
URL: http://camzilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0