när jag blir stor

När jag blir stor ska jag ha en audi. Då stoppar man in cd-skivorna i hanskfacket och byter låt bredvid växelspaken. Och så visas låttiteln på skärmen. Asballt! Sen ska jag äga ett eget träningscenter som också säljer träningskläder. Så därför måste jag läsa ekonomi och eget företagande och allt vad det är efter gymnasiet. I mina drömmar ingår det också att se el clasico med fullsatta läktare på camp nou.




du ingår också i mina framtidsplaner älskling


Nu ska jag se AIK krossa södertälje
På hovet
I hockey slutspelet
Inför fullsatt

Kommentarer
Postat av: emma (och hennes pappa)

men det var vi (mest talat från pappa och ssk) som vann! plus att ni inte bara är sopar ni slänger även ut sopar på isen. SSK tjalalalalalala

pusshej

2009-04-07 @ 23:47:25
Postat av: emma (och hennes pappa)

sopor menar jag

2009-04-07 @ 23:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0