påsk

En mysig påsk har det varit. Påskafton spenderades hos mina kusiner med familj, pojkvän och farmor. Vi har våra traditioner som att läsa rim till äggen och gömma marsipan i hela huset. Jag fick en godispåse av farmor också. Påskdagen inleddes med en match med 93orna i västerås, men tyvärr förlorade vi med 3-2 (2 mål) Sen åkte jag direkt till landet där jag åt påskmat en gång till med lite annat folk, bland annat min mormor och morfar och mina sysslingar (syslingar?) Jag fick lite godis och 200 kr av mormor och morfar och 100 kr av mormors syster. Jag fick också ett litet påskägg av mina grannar med skumtomtar i! Men den bästa påskpresenten måste ändå vara den jag och oskar fick av mamma och pappa. Nintendo wii :D




Idag var jag och felix först och tittade på a-lagets match på bällstaberg och sedan på oskars match i täby. Nu ska jag jobba till halv 9 och sen kommer felix och hämtar mig på cykeln ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

du var grym på vår match såklart, det är roligt att du vill spela med oss :)

2009-04-13 @ 19:41:15
URL: http://somannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0