sport såklart

Okej, det gick ju inte speciellt bra för AIK och nu är tyvärr deras chans att få spela i elitserien borta. Jag var riktigt arg igår så nu släpper jag det. Jag är säker på att det går bättre nästa år. Det är ju först och främst fotboll som gäller! Mickan och jag satt några timmar på förmiddagen och gjorde om hela våran film, duktiga vi. Sedan har jag suttit ute i solen med felix och jag tycker faktiskt att jag börjar få lite färg, eller fräknar ialla fall haha. Nu ska jag jobba till halv 10 så jag missar första halvlek av champions league, surt. Men jag får skynda mig hem till andra! Jag kan ialla fall tjuvkika lite på HVs match halv 8 :)


         

Kommentarer
Postat av: Sebbe

alla visste ju att gnaget inte skulle gå upp

2009-04-07 @ 19:29:30
Postat av: sofia

tyst med dig!

2009-04-07 @ 21:00:36
Postat av: sofia

tyst med dig!

2009-04-07 @ 21:01:22
Postat av: Sebbe

sanningen svider

2009-04-08 @ 21:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0