the end

Förlåt men jag har bestämt mig, jag slutar blogga. Ialla fall ett tag. Vi får se hur länge jag klarar av att hålla mig borta. Ni vet ändå ungefär hur mitt liv ser ut. Skolan och fotbollen tar ganska mycket tid. Att gymma hinner jag med typ 2 gånger i veckan och felix träffar jag i princip varje dag. Mina vänner försöker jag träffa så mycket som möjligt, likaså att shoppa, vilket inte blir alltför ofta längre. Nu har både våra egna matcher och AIKs matcher dragit igång så nu har jag ännu mer att göra i veckorna. Min form börjar komma tillbaka så det är skitkul. Just nu funderar jag på att tatuera mig och i framtiden är jag inne på att gå tusen kostföreläsningar och äga ett eget träningscenter. Men vi får väl se hur det blir med det. Jag mår ialla fall jävligt bra och det tänker jag fortsätta med. Pusshej!




Kommentarer
Postat av: Sebbe

Skärp dig

2009-04-26 @ 11:57:23
Postat av: <3

Kom tillbaka Soffan <3

2009-05-17 @ 22:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0