jag hinner med mycket

Lite dålig uppdatering nu på några dagar, hmm vad har hänt då? Jag har:

- varit sjuk och hostat sönder min hals och snorat sönder min näsa
- tränat med akademin och försökt lära mig den perfekta skjuttekniken
- tränat med vallentuna och dött lite mer av min förkylning
- besökt gymmet och bastat efter såklart
- solat solarium och börjat fjälla på näsan
- fått min nya 160 säng och bytt tillbaka till mitt gamla rum
- träffat mina tjejer och pratat om allt möjligt
- blivit bjuden på fest av min tränare
- köpt nya skor och en röd bikini (äntligen)
- jobbat och tjänat pengar (idag slutar jag klockan 12)
- ätit tacos med felix familj och släkt
- felix har börjat träna med a-laget!


                                          



Kommentarer
Postat av: johanna

hörde att ni aldrig kom på festen! vad hände?



vi ses på söndag! :)

2009-04-14 @ 19:02:49
URL: http://stizie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0