090824

Så var den första riktiga skoldagen avklarad och vi fick våran första läxa. Den är till imorgon och jag har inte gjort den, det börjar bra... Skit samma, jag har bara en lektion imorgon som börjar 13:35 så jag hinner titta igenom den innan. Ialla fall, efter skolan åkte jag till susanne och hon konstaterade att både min rygg, nacke och ben är mycket bättre jämfört med förra gången, woho! Sedan var det bråttom hem så jag skulle hinna gymma. Det går bra att göra det här hemma, förutom att det är jobbigt att varje gång behöva byta vikterna på hantlarna och skivstången eftersom att pappa är LITE starkare än mig. Sen åkte jag till tibble för att titta på felix match, förlust med 5-0 så nu pratar vi inte mer om den. Tjoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0