090825

Nu när skolan har börjat, börjar också mitt vanliga och ointressanta liv som kommer att se ungefär likadant ut varje dag. Skola på dagarna, hem och ta det lite lugnt eller plugga, iväg och träna, sova. Typ så. På helgerna är det minst en match, ofta två, och sen är jag rätt slutkörd på kvällarna. Men jag ska göra mitt bästa så att min blogg inte blir världens tråkigaste, jag får satsa på mycket bilder eller nånting.

Träningen idag blev först inställd pga att många inte kunde komma. Jag antar att patrik fick ett antal klagomål då höhö för sedan ändrade han sig så nu blir det skotträning på flygfältet en timme. Min kondition är ju som sagt inte som den brukar så därför tänker jag passa på och springa hem efter träningen :)



Kommentarer
Postat av: Tessan

Gick det bra att springa? :) <3

2009-08-25 @ 21:03:39
URL: http://tessanpessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0