back on track

Den dåliga uppdateringen beror på att mitt internet inte har funkat på några dagar men nu helt plötsligt gör det det igen... konstigt! Vad har jag gjort då?

* kört med LPG-maskinen på mina ben varje dag
* haft första fotbollsträningen sen holland. Det var kul... tror jag
* FÅTT HEM MIN GREY'S ANATOMY BOX
* varit på ansiktsbehandling
* varit i stan med felix. Handlade bland annat en skitsnygg klocka!
* tittat på oskars fotbollsmatch - förlust tyvärr
* sovit till typ ett varje dag
* ätit våfflor till frukost
* gått långa promenader varje dag
* träffat viktoria och fått massa bilder från ios, wiho!

Nu hinner jag inte skriva mer. Ska till IP och springa med oskar och sedan gymma. PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0