camzilla

Började dagen som alla andra dagar den här veckan... med LPG-maskinen. Men jag tror faktiskt att den hjälper, tilsammans med alla hundra tabletter jag äter. Men jag vet inte om jag bara inbillar mig det för att jag så gärna vill att det ska bli bra, men jag tror att mina ben verkligen är bättre! Känns som om matchen ikväll blir upp till bevis.

Eftermiddagen har spenderas med min kära vän camilla, hon åkte precis härifrån. Det var alldeles för länge sen vi sågs! Vi tog bilen (tyvärr är det camilla som har körtkort, inte jag) till jarlabankes bro och köpte jordgubbar, annars har vi bara latat oss. Tittat på grey's anatomy (ja, jag är beroende), suttit framför datorn och pratat om allt möjligt :) Lata sofie orkade inte åka hit från skogen där hon bor. Synd för dig gumman, jag vet att du saknar mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0