det blir inte alltid som man tänkt sig

Träningspasset blev inte direkt som vi hade tänkt oss. Det var flera år sedan jag sprang spåret på IP och dom har ju gjort om där med massa nya spår och allt. Jag och oskar sprang ialla fall vilse och råkade komma in på 5 km spåret och sedan på ett spår som är borttaget med VÄRLDENS MÖRDARPACKE. Vi som bara hade tänkt springa 2,5 km eftersom jag har varit sjuk och oskar åker på träningsläger med stadslaget imorgon. Meeeen det blev betydligt längre och jobbigare än det. Efter det gymmade jag men vart har mina muskler tagit vägen!? Det märks att jag inte har gymmat på en och en halv månad. Jag klarade inte alls lika tunga vikter som jag brukar och det känns i mina axlar och rygg att jag har tappat muskler. Pappa sa idag att mina ben verkligen har blivit smalare, det beror dels på att svullnaden från all vätska börjar försvinna men antagligen också på att jag har tappat muskler höhö. Så nu jävlar säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

du har aldrig varit stark mohaha :D

2009-08-12 @ 22:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0