don't look back into the sun

Idag var jag tvungen att ställa klockan på 10:45, så tidigt har jag inte gått upp på hela sommaren typ haha. Jag hade tid hos frisören klockan 12, där jag klippte mina slitna toppar och tog bort det mesta av det gröna i mitt hår. Jag förstår inte hur jag kunnat få det eftersom jag inte har badat i klor på flera år. Antagligen beror det på vårat vatten i huset plus att mitt hår är extra känsligt mot järn eller metall eller vad det nu är. Ialla fall, nu är mitt hår typ inte grönt längre och inte alls lika slitet tack vare att jag verkligen skött det nu, med hårinpackningar och allt. Så snart kanske jag får plattpermanenta det igen!

På eftermiddagen cyklade jag och felix upp till ip där han hade fotbollsträning och jag gymmade, så nu har jag ingen kraft kvar i mina armar. Avslutade med att cykla på spinningcykeln lite bara för att få igång musklerna i benen så jag kunde stretcha dom ordentligt. Jag kommer nog aldrig kunna bli vig men mindre stel ialla fall haha. Tror mina ljumskar behöver det. Felix och jag har hyrt film så snart ska vi titta på den. MEN FÖRST, ett avsnitt grey's anatomy woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0