en bra dag

Jag börjar redan må bättre, så himla skönt! Imorse var jag först hos tandläkaren och bytte ståltråd eller vad det nu är. Mitt glapp var från början 2 mm och nu nästan 0 mm, det går åt rätt håll med andra ord. Sedan var jag hos ingegerd för andra gången den här veckan för att använda hennes LPG-maskin för mina ben. Resten av dagen har jag bara slappat i solen och spelat lite pingis med oskar. Felix kommer hit efter jobbet och då ska jag tvinga med honom på en promenad :)






Information om LPG-maskinen, för min egen skull:

"Endermologie-metodens huvudsakliga uppgift är att bearbeta och mjuka upp eventuell förtätad bindväv så att både blod- och lymfcirkulationen förbättras. Ökad blodcirkulation leder till att syretillförseln till kroppens alla celler förbättras samt att ämnesomsättningen ökar och därmed påverkas även kroppens fettförbränning. Dessutom förbättras lymfcirkulationen vilket medför att slaggprodukter, toxiner och överflödig vätska förs ut ur kroppen."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0