första skoldagen avklarad, dax för kräftskiva!

Första dagen i skolan efter mitt SISTA sommarlov var inte så farlig. Vi gjorde i princip ingenting och det var pannkakor till lunch höhö. Fast jag var riktigt irriterad där ett tag för vi fick våra skåp och jag fick överskåp. Jag blev löjligt lycklig eftersom jag fick dras med ett underskåp hela tvåan. När vi sedan kommer tillbaka efter en lektion har någon knipsat upp mitt lås och skrivit "det här är mitt skåp // daniel" och ritat en döskalle! Det visades sig att vi fått samma skåp som itek och var tvungna att byta. Och självklart fick jag ett underskåp då. Jävla skit! Annars var det en okej dag, plus att jag är väldigt nöjd med mitt schema. Börjar klockan 10 tre dagar och tio över 12 en dag, och slutar inte speciellt sent heller. Förutom på fredagar. Efter skolan åkte jag till korallen för att ta min tredje och sista spruta mot livmoderhalscancer. Det gick bra och jag svimmade inte woho :)
Om två timmar är det dax för kräftskiva hos viktoria med alla mina älskade tjejer! Och äntligen får jag träffa sophie igen :)

kräftskiva hos mig 2007








































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0