i guess that's why they call it the blues

Jag måste bara berätta om mina framtidsplaner. Eller hur mina dagar det kommande året SKA se ut:

* Jag går upp på morgonen tillräckligt tidigt för att hinna göra mig iordning, litegrann ialla fall. Lite mascara, normala kläder, håret behöver inte se förjävligt ut. Jag tänker inte se ut som ett mongo som tidigare terminer i gymnasiet då jag aldrig orkade fixa mig.
* När jag kommer hem efter skolan existerar inget "jag ska bara titta på tv medan jag äter mellis" eller "jag ska bara kolla facebook och bloggen en snabbis." För jag är nog världens bästa på att skjuta upp alla läxor. Men inte längre! Det brukar gå ganska fort bara jag väl kommer igång. Läxor först!
* Jag tänker som sagt inte skjuta upp alla läxor och pluggning till prov och allt. Jag gör klart läxan samma dag som jag fått den så ja, är den ju klar sen. Och jag tänker inte sitta uppe sista kvällen och halva natten innan ett prov längre. Mitt motto får bli; gör lite varje dag... eller nått! Jag vägrar stressa och få ont i magen detta år, jag hatar det!
* När allt som har med skolan är avklarat har jag hela kvällen på mig att göra sånt jag vill göra, framför allt träna.

SÅ. Palla mig upp på morgonen - se normal ut i skolan - plugga DIREKT efter skolan - träna - ta det lugnt = ingen stress och inte ont i magen!

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Lycka till, det kan behövas

2009-08-13 @ 21:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0