igår idag imorgon föralltid

Var på råsunda med familjen idag och såg AIK vinna över BP med 2-1. Det var riktigt nervöst när bp gjorde 1-0 i början av andra halvlek men AIK kvitterade och obolo (vem annars?) avgjorde några minuter innan slutet. Så jävla skönt! Nu är vi med i toppen. Meeeeen, jag hatar bojan djordjic. Finns det någon sämre fotbollsspelare, som för övrigt tycker att han är skitbra? Han leker expert i tv4 eller vad det nu är, fast han knappt får någon speltid i AIK. Gaaaaaah. Han uträttade ingenting under matchen och blev av med bollen hela tiden... som vanligt, SOPA!






ps, jag tog en promenad från felix hem idag. Bra för mina ben med andra ord. PUSS

Kommentarer
Postat av: Matilda

min älskling ger aik sm guld i år (:

2009-08-08 @ 20:28:45
URL: http://matilduur.blogspot.com
Postat av: Sebbe

Bajen tar Sm guld i år. 12 raka segrar nu :D

2009-08-12 @ 22:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0