jävla problembarn

För det första är jag sjuk, det är inte alls ofta jag är det faktiskt men nu mår jag riktigt dåligt. Äter pencillin mot min öroninflammation och känner mig riktig hängig. Missar pierres poolparty ikväll, skit! För det andra så var jag hos susanne idag för att äntligen kolla upp mina ben. Har ju under en lång period haft vätska i mina ben, varit stel och har haft svårt att springa. Nu har det blivit värre, det gör tillochmed ont när jag går och nu gör även mina ljumskar ont. Nu fick jag reda på att jag har brist på en jäkla massa saker, jag är överkänslig när det gäller mjölk, mina leder och min bindväv är inte som dom ska och bla bla bla. Min tandställning påverkar mina höfter på något konstigt sätt, min blodcirkulation och ämnesomsättning är dålig så det samlas massa vätska och slagg i mina ben... och allt va det va! Ialla fall, nu ska jag börja äta massa tabletter, magnesium, omega3, b6. Tydligen så har jag tränat alldeles för hårt och för mycket så nu ska jag börja långsamt med promenader och sedan öka. Sen att jag har ont i ryggen för att jag har gymmat dåligt i sommar är väl mitt eget fel. Nu ska jag ialla fall ta tag i det här och jag hoppas innerligt att mina ben blir bra snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0