marieberg-vallentuna

Halloj! Dagens match mot marieberg, som ligger näst sist i serien, skulle bli en enkel seger. Tyvärr spelade vi skitdåligt och ska vara glada att vi fick med oss en poäng, 3-3 blev resultatet. Jag undrar hur mycket som egentligen är psykiskt med mina ben nu. Jag körde med LGP-maskinen varje dag i en vecka förut, och på matchen i slutet av den veckan kände jag ingenting i benen. Nu hinner jag inte köra med den lika ofta och det känns som om mina ben har blivit sämre, men det borde inte stämma. Dom borde inte kunna bli sämre, det är något som inte stämmer. Antingen så är det något annat fel än vi tror, eller så är mycket psykiskt. Jag vet bara inte vad jag ska göra åt det.
Jag och felix har precis tittat på män som hatar kvinnor, hemsk men bra film! Nu blir det nog lite grey's anatomy höhö :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0