mönstring

WOHO idag kom lappen jag har väntat på länge, från pliktverket angående mönstring. Jag måste först svara på massa frågor via internet och skicka in. Tyvärr får jag inte mönstra förrän nästa år men ändå! Fast på ett sätt är det ganska bra, då hinner jag bygga upp muskler för min rygg och axlar så kanske jag kan göra allt utan problem :)

Jag sov till kvart över 1 imorse, gjorde mig iordning och åkte till täby centrum för att köpa en grej till mina smycken på åhlens. Det började med att tåget var lite försenat. När jag väl kom till fram och gick in på åhlens fick hela täby centrum strömavbrott! Vi fick inte vara inne i affärerna eftersom varken kassorna eller larmet funkar, så vi fick stå utanför och vänta i hundra år. När det äntligen började fungera igen visade det sig att den vita grejen jag skulle köpa blivit missfärgat av de svarta så jag måste vänta till nästa vecka när den nya beställningen kommer in. Kul! Jag köpte ialla fall kollegeblock till skolan och en klänning på vero moda :)

Nu ska jag äta lunch och sedan åka till ingegerd för att köra med LPG-maskinen. Ikväll ska jag titta på felix match :)




klockan jag köpte i stan förra veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0