sista dagen på sommarlovet

Tjoho! Kom hem för ett tag sen från en mysig dag i sigtuna med mormor, morfar, felix och disa såklart. Meningen var att jag skulle spöa alla i minigolf (för andra gången i år) men den var tyvärr stängd. Så istället gick vi runt och tittade lite i staden, gick en promenad längst vattnet och hann både med att fika och äta lunch. En trevlig dag och jag håller tummarna för att jag har fått lite färg, i ansiktet ialla fall, eftersom den börjar försvinna. Jag hade tänkt ta lite bilder men kameran var urladdad så jag fick klara mig utan det. Ikväll är det fotbollsträning på ip, bättre lycka med vädret denna gång woho!

JAG VILL INTE BÖRJA SKOLAN JAG VILL INTE BÖRJA SKOLAN JAG VILL INTE BÖRJA SKOLAN JAG VILL INTE BÖRJA SKOLAN JAG VILL INTE BÖRJA SKOLAN JAG VILL INTE BÖRJA SKOLAN JAG VILL INTE BÖRJA SKOLAN JAG VILL INTE BÖRJA SKOLAN JAG VILL INTE BÖRJA SKOLAN JAG VILL INTE BÖRJA SKOLAN JAG VILL INTE BÖRJA SKOLAN JAG VILL INTE BÖRJA SKOLAN JAG VILL INTE BÖRJA SKOLAN!!!!

Kommentarer
Postat av: Kusinen!

hurru, när du börjar skolan är det några dagar närmare studenten! ;) Se allting postitivt! Trean är roligast på hela skoltiden... och ja, snart står du där i vitklänning och din kusin kommer känna sig ännu äldre vad hon redan gör idag!

2009-08-21 @ 09:31:50
URL: http://dannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0