slipping through my fingers

Morgonen började inte speciellt bra, vaknade med magknip som inte ville släppa vad jag än gjorde! Börjar tro att det är något fel på min mage. Morgonen fortsatte ialla fall bra, med frukost framför grey's anatomy. Världens bästa program just nu! Idag ska jag titta på första halvlek av felix match för att sedan själv spela match mot sollentuna united. Det blir tufft, vi behöver vinna och dom är väldigt bra. Jag har inga förhoppningar på att min rygg och min axlar ska hålla, det kommer ta ett tag att bygga upp tillräckligt mycket muskler igen. Däremot håller jag tummarna för mina ben! Och min kondition höhö. Vi får se om killarna vi träffade i grekland kommer och kollar, dom bor i sollentuna :)


Kommentarer
Postat av: Tessan

SE TILL ATT VINNA IDAG!!! :D

2009-08-16 @ 14:16:52
URL: http://tessanpessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0