sollentuna united-vallentuna

OJ OJ OJ säger jag bara! Vi spelade sjukt bra, kämpade verkligen hela matchen och var SÅ värda tre poäng! Vinst med 3-2 mot serietrean. Härligt tjejer! Jag har inte kört med LPG-maskinen på tre dagar nu och det kändes tyvärr lite i benens så efter uppvärmningen fick pappa massera mig och det blev lite bättre. Jag spelade innermitt i första halvlek, blev toktrött och fick ont i axlarna. Men det gick ändå helt okej. I andra halvlek fick jag spela forward, ingen godkänd insats om man räknar avslut på mål och allt det där och absolut inte när det gäller konditionen. Men bollkänslan, touchen och passningarna satt ganska bra ändå. Jag är glad att jag inte har tappar allt för mycket ialla fall! MEEEEEN, VI VAR SÅ VÄRDA DEN HÄR SEGERN! Synd bara att vi förlorade mot kallhäll i torsdags, vi måste ju slå lagen som ligger efter oss för att ha en chans på bra placering i serien. MEN BRA KÄMPAT IDAG TJEJER!

holland 2009


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0