090819

Vi kom fram till grönan kvart över ett och såg att det inte var någon kö in. Yes tänkte vi. Men det visade sig att det öppnade klockan 3 haha, så vi blev ganska irriterade på oss själva att vi inte kollat upp det innan. Istället gick vi till skansen, eller vi ångrade oss i kassan när vi fick reda på att det kostade 110 kr var att gå in. Sjukt dyrt! Så vi gick till något akvarium eller vad det nu va, där dom hade byggt upp bland annat regnskog med äckligt stora fiskar och hajar fanns det också. Felix tycker tydligen att sånt är intressant så jag ställde upp snäll som jag är. Väl inne på grönan åkte jag tre åk. Uppskjutet, pop expressen och så var jag ju tvungen att prova insane. Inte speciellt rolig och hackig så jag fick ont i nacken. Felix den fegisen stog över. Annars gick vi runt lite och vann några gossedjur. OCH provade langos. Blä!















avslutningsvis, en bild på det vi vann :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0