vallentuna-kungsängen

Kungsängen är väl inte direkt det bästa laget i serien och på bortaplan vann vi över dom med 8-2. Men i sånna matcher är det viktigt att inte underskatta motståndarna, då kan det gå illa! Men jag måste väl säga att vi var ganska överlägsna hela matchen och vann med 11-1. Jag var så arg innan matchen för mina ben kändes inte bra och jag kunde inte alls springa snabbt under matchen. Men men, huvudsaken är att vi vann. Efter blev det tacos hos felix, vilken tur att hans familj är helt underbar! :) Nu blir det grey's anatomy, såklart!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja de var inte en av de svåraste matcherna vi spelat. men man ska aldrig gå in och underskatta ett lag man vunnit mot innan, Men vi gjorde det bra:)

2009-08-24 @ 22:06:50
URL: http://stellaa.blogg.se/
Postat av: Fia

Blev fel bloggadress på det jag skicka innan:)

2009-08-24 @ 22:08:17
URL: http://metrobloggen.se/SofieAlstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0