ALLA HJÄRTANS DAG

...var det igår men ändå, bättre sent än aldrig att uppdatera. Både jag och felix hade fotbollsturnering hela dagen (hur det gick pratar vi inte om) så det fick bli en alla hjärtans kväll istället. Snäll som jag är så hade jag dukat upp med mat och efterrätt i mitt rum och tänt ljus överallt. Felix hade med sig blommor och godishjärtan när han kom. Så det blev en mysig kväll framför tv:n.



Idag blev det sen frukost framför tv:n och lite senare på eftermiddagen tog jag och felix en promenad. Jag jobbar på bra med det där med frisk luft! Nu har jag precis varit och gymmat och såklart bastat efter, jag älskar det. Snart blir det middag och lite senare ikväll beck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0