DET ÄR INTE LÄTT NÄR DET ÄR SVÅRT

Alla har dåliga dagar. Mina brukar oftast vara när jag har ont i huvudet. För då får jag ont i nacken också, och tvärtom. Det är inte roligt och särskilt inte när det är två dagar i rad. Det var iförsig ganska ovanligt, till för några veckor sen. Som i fredags till exempel, då va alla vi tjejer i sophies pappas lägenhet i stan för att fira emma, sophie och anna som fyllt 18. Det va väldigt roligt men ont i huvudet hade jag hela kvällen. Så det va faktiskt skönt att jag inte fyllt 18 och fick åka hem när dom andra skulle vidare till krogen. Igår hade jag och felix en slappardag som endast innehöll en promenad till centrum för att handla middag. Jag hade ont i huvudet och nacken hela dagen. Jag blir galen. Nu har jag snott mammas kudde så får vi se om det hjälper.

Nu sitter jag på jobbet och ikväll har vi första träningsmatchen utomhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0