DET GÅR SAKTA MEN SÄKERT...

Efter en tids "tillbakagående" när det gäller min strävan efter att bli på bättre humör, få mer frisk luft och orka mycket mer så är jag äntligen back on track... idag ialla fall. Jag hade jeans på mig idag, femte gången på 4 månader! Jag sov med flätor så mitt hår va vågigt och fint och jag fick många timmarns sömn inatt vilket resulterade i att jag inte va dödstrött. Jag slutade skolan 12:20, underbart skönt såklart. Ikväll medan alla mina kära vänner ska träffas och ha kul ska jag åka till mormor och morfar för morfar har fyllt år. Vad gör man inte för dom liksom?

Från och med idag tänker jag börja må skitbra, punkt slut!



Kommentarer
Postat av: Anna

Bra att du har mål i livet älskling!

2009-02-13 @ 19:43:54
URL: http://dannesson.blogg.se/
Postat av: Nicole

åh, jag saknar dig sötnos! <3

2009-02-15 @ 15:42:16
URL: http://youmakemefuckingsick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0