FOTBOLL

Igår hade jag fotbollturnering! Det va skitkul och gick jättebra. Det enda negativa är väl att det är något fel på mina lår. Efter bara typ två minuter blir de jättetunga och stela och det är jobbigt att springa. Så va det hela säsongen förra året också även fast jag stretchar efter varje träning. Det är jobbigt! Ialla fall, så vann vi alla tre matcher i gruppspelet utan att släppa in ett enda mål. Vi kom då etta i gruppen och sen vann vi kvartsfinalen med 1-0. Tyvärr förlorade vi semifinalen med 2-1, motståndarna gjorde sitt andra mål när det va 30 sekunder kvar, så jävla surt! I matchen om tredje pris stog det 1-1 efter full tid så det blev förlängning. Regeln va då att ta ut en spelare efter en minut, efter yttligare en minut ta ut en spelare till osv. När det bara va två spelade kvar i varje lag gjorde jag mål! :D Vi kom alltså trea!
Jag gjorde sammanlagt 5 mål, 3 assist och blev matchens lirare i en match  :)

Efter vi förlorat semifinalen sa domaren till mig: "För mig är du ändå den bästa"
Då blev jag glad höhö :)

Kommentarer
Postat av: Annika

såg två av era matcher, du var grym :)

2009-02-01 @ 13:28:24
URL: http://gulll.bilddagboken.se
Postat av: sofia

åh tack så mycket :) det va synd att ni inte gick vidare, hade varit roligt att möta er ;)

2009-02-01 @ 13:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0