så var det min tur

Jaha, nu har jag också blivit förkyld. Det är faktiskt inte ofta jag är det men det händer då och då. Jag har kört med esberitox, nässpray, halstabletter och allt va det är i några dagar nu och börjar redan känna mig lite bättre. Det är tur det för imorgon ska jag först jobba och sen spela årets andra träningsmatch utomhus. Därför har jag tagit det lite lugnt nu i några dagar för att bli bättre, alltså ingen träning sen i onsdags. I torsdags träffade jag min kära vän sofie för en fika i stan, ganska dålig tajming måste jag säga. Jag snorade hela tiden och sofie va bakis (som vanligt höhö). På kvällen fick vi besök av våra vänner från gotland som skulle åka till thailand dagen efter. Igår va jag i täby centrum med felix och åt lunch. Jag passade på att köpa två nya crash bandicoot tv-spel, haha, som jag har ägnat hela denna dag till. Nu tänker jag återgå till det. Pusshej

Ps. Jag blir så himla arg, kan det inte bara sluta snöa!?

Kommentarer
Postat av: sofiero

Jag känner inte på något sätt att en pik riktades åt mitt håll...

2009-03-01 @ 21:36:40
URL: http://sofiehero.blogg.se/
Postat av: sofia

haha förlåt, jag va tvungen :D

2009-03-02 @ 12:36:09
URL: http://sofiiaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0