TODAY IS A GOOD DAY

Heeeej! Idag är jag på väldigt bra humör. Jag sov länge och tog det lugnt i morse. Men det va inte så att jag satt i soffan och segade i flera timmar, då blir jag bara rastlös och på dåligt humör. När felix åkte till sin mormor och morfar bestämde jag mig för att ta en promenad upp till VTC. Först så gymmande jag och bastade efter. Nu ska jag jobba till halv 10 och sen är det bråttom hem till champions league. Jag missar iförsig första halvlek vilket är lite surt men det ska inte få förstöra min dag. Alltså, en väldigt bra dag då jag hinner med mycket roligt! Sova länge, frisk luft, träna, basta, tjäna pengar, titta på fotboll och träffa felix.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kanonkul för dig Sofia! haha. Ha en fortsatt trevlig dag och så får vi hoppas på vinst för Man united ;)

2009-02-24 @ 17:41:58
URL: http://flowergrownwild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0